باند مافیای برنج را در مازندران افشا می کنیم

افشا باند مافیا برنج

بنابر آنچه خبرگزاری مهر عنوان داشته است، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران طی جلسه‌ای اعلام داشت که مسائل مربوط به کشاورزی این روزها به شکل جدیدی مطرح می‌شوند و این وظیفه دبیرخانه شورا است که آنها را حل و فصل نماید. مسئله مافیای برنج در سایر نقاط کشور به خصوص استان مازندران یکی از قضایای ویژه صنعت کشاورزی است که توسط مسئولین قانونی مربوطه به جدیت پیگیری می‌شود. طبق چیزی که استاندار مازندران آقای حسینی پور طی جلسه رسمی خود بیان نموده است تمامی افراد و سازمان‌های درگیر در مافیای برنج استان مازندران شناسایی شده‌اند و شورا منتظر زمانی مناسب جهت اعلام اسامی و برخورد قانونی بیشتر است.

از دیگر موضوعاتی که طی این جلسه مورد بحث قرار گرفت، نیاز ضروری صنعت کشاورزی به فعالیت‌های دانش بنیان و دخالت شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی است. این طور عنوان شد که با دخالت بیشتر شرکت‌های دانش بنیان و نظارت‌های قانونی بیشتر نه تنها صنعت کشورزی به خصوص کاشت برنج با رشد همراه می‌شود بلکه دست مافیای برنج و سایر سوءاستفاده‌گران کوتاه خواهد شد.

آقای حسینی پور اضافه کرد که افراد واجد شرایط بسیاری هستند که قصد سرمایه گذاری قانونی در صنعت کشاورزی به ویژه کاشت و عرضه برنج را دارند. با انجام بررسی‌ها و نظارت‌های قانونی بیشتر در این زمینه می‌توان امکان سرمایه گذاری و عملکرد قانونی را به افراد مناسب اعطا کرد و مافیای برنج را به طور کامل حذف نمود.

با همکاری معاونت اقتصادی و اجرای سیاست‌‌های دبیرخانه و کمیته‌های شورا گام‌های سودمندی در راستای سرمایه گذاری قانونی،فعالیت‌های دانش بنیان، حذف مافیای برنج و بررسی جایگاه مازندران در صادرات برنج صورت خواهد گرفت.

امیدواریم در صورت افشا باند مافیا برنج در مازندران در اسرع وقت اقدامات قانونی برای حذف این مشکلات از صنعت غذایی ایران صورت پذیرد. چون مردم عزیز ایران انتظار مماشات با کسانی را ندارند که در زندگیشان خلل ایجاد میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *